Tisdag

Den 25!
Jobbat idag, gick la så där.
Kunde ju gått bättre om man säger så.
Men det är ju bara att bita ihop lite.
Kom hem för en timma sen ungefär, och har slängt ihop lite käk, diskat och lagt in alla räkningar!
Vuxen poäng till mig eller? =)
Middagen idag blir tro det eller ej, Janssons Frestelse! =D *mums*
Jag är en riktig junike på det, och Älsk med. ♥
Så då gjorde jag det till "middag" idag. =)
Imorgon så jobbar jag nog ev bara halv dag, ska åka med Snuff till vet.
Hon ska kastreras!! *jippi!*
Då slipper vi allt skrikande och kurrande och allt som hör till ett löp.
Hon tillhör tyvärr den skaran som har löp lite väl tätt inpå hela tiden.
Sist hon löpte var för 1½ vecka sen ungefär.
Och nu löper hon igen.
Så det kunde ju varit bättre.
Fredrik ville ta en kull på henne först, så det är därför vi inte har kastrerat henne innan. Men nu orkar vi inte med detta skrikande hela tiden. Och sen är det dessutom synd om henne.
Aldrig kul för en hon katt att löpa, och sen inte bli parad.
Lite djur plågeri det där.
Så imorgon är jag kanske hemma halva dan av "vård av katt" *hehe*
Ska försöka tvätta lite ikväll om det finns ngn tvätt tid, åker ju som sagt till Göteborg på Fredag efter jobbet.
Så det kan vara skönt att ha en massa tvätt hemma som måste tvättas med en gång.
Farmor fyller ju 80 år den 1 Dec så vi ska ner och fira henne! =)
Nu ska jag hoppa in i duschen!
/S

Kommentarer
Postat av: emelie

Ha en trevlig helg i gbg.

2008-11-26 @ 13:57:10
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: emelie

Detär bara bra här =D

sitter o käkar lite frukost! hihi.

hur är de själv?

2008-11-27 @ 07:39:40
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0