En fråga..

Alla som får reda på att man väntar barn kläcker ut sig
"jaha, men nu måste ni ju köpa hus!"
Keh?
Vad är det som säger att man MÅSTE köpa hus bara för att man ska bli en till i familjen?
Löjligt är vad det är!
Om min Mamma&Pappa kunde b i lägenhet, så varför skulle inte vi kunna göra det?
Visst, det kanske kommer bli lite trångt.
Men det är väl bara att gilla läget.
Men det finns inte något som heter att man MÅSTE köpa hus bara för att man ska få barn!
Är så trött på att höra det hela tiden, från massa olika människor.
Så nu sätter jag punkt på den saken.
PUNKT!


Annars så händer det inte så mkt här hemma idag.
Ska försöka plock undan lite, och packa upp väskorna.
Men det får ta den tid det tar.
Skulle behöva tvätta också, men det gör vi tillsamans sen.
Skulle inte fixa att göra allt det själv.
Har riktigt ont i huvudet igen. =(
Jag undrar när detta ska ge med sig.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten och till läkaren, så jag hoppas vi kan komma fram till en bra lösning.
För detta är verkligen skit jobbigt!
Det är ju ännu värre nu också, när det är skinande sol ute och klarblå himmel.
Det hade juiofs varit skönt med en promenad idag, men det brukar göra huvudvärken värre med alla steg man tar!
*gah!*
Blir galen snart!
Men, men. Ska ju dit imorgon, så jag hoppas på det bästa!
Nu ska jag mysa ner mig i sängen med kissarna och vila en liten stund.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0