Götet!

Göteborg!
Dit ska vi idag! =D
Åker så fort älsk kommit hem från jobbet.
=)
Så idag är det en bra dag..=)

Igår hände det en mindre rolig sak... =(
Ni som läser mon blogg, kanske kommer ihåg att jag skrev ett inlägg för ett bra tag sen om våran kisse Tuffe.
Som fick ngt slags anfall.
Samma sak hände igår eftermiddag, och denna gången blev vi riktigt oroliga. =(
Så jag ringde till våran vet och rådfrågade,  vi ska dit och ta blodprov och kolla vad det kan vara.
Inte ngt som är akut just nu, eftersom det ite kommer regelbundet.
Men han kunde tro att det är epelepsi eller ngn annan sjukdom.
Men han trodde inte att det var ngn större fara.
Så det är ju skönt det iaf.
Det är bara riktigt hemskt att se henne så där.
Men han sa att det var bara att försöka lyfta upp henne och hålla henne nära och mysa tills det hade gått över.
Och det var det jag gjorde igår, så det var ju tur att man gjorde ngt rätt iaf, som man inte ens visste om att man kunde göra för att underlätta för Tuffe.
För det är ju rätt obehagligt för henne också.

Våran bus fia! =)

Ska packa lite snart, och dammsuga ska jag också göra innan vi åker.
Kan vara skönt att det är lite nystädat när man kommer hem.
=)
Så slipper man tänka på det med en gång.

Nä, nu är det lite kaffe!
/S

Kommentarer
Postat av: Malin

stackars lill pissen, man blir så hjälplös när ens djur blir dåliga, för man vet inte hur man ska hjälpa dom, hoppas hon blir bättre och välkommen till rusket här i götet hehe

2008-10-24 @ 09:51:11
Postat av: louise

stackaren... krama henne från mig med.

2008-10-24 @ 14:48:53
URL: http://krollsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0