Har inte orkat...

Har inte orkat blogga ngt nere i Götet.
Satt bara några enstaka sek hela tiden.
Men vi har haft det väldigt trevligt! =D
Så synd att man bor så långt bort, så att man måste stressa allt känns det som. =(
Vill bo närmare!
Här hemma ska jag tvätta idag, alla bebis kläder som vi handlade i helgen och allt annat!
Lika bra att ha det gjort om jag börjar jobba på tosdag!
Det ska bli riktigt skönt igen!
Bara att hoppas på att min läkare går med på det.
Visst, huvudvärken finns där, men man har inte råd att gå hemma så här.
Bara att bita ihop!
Slänger upp lite kort sen när min älsk kommer hem igen från jobbet!
Han har lite bättre kvalle på korten, så jag tar heller med hans nu för tiden. =)
Nu ska jag packa upp våran väska!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0