Hello!

Hej hopp!
Har varit på massage idag, och jag kan säga att det var så gött.
Inte just under tiden som jag fick massage, men nu.
Fruktansvärt öm i musklerna, men det kan jag förstå.
Hade en massa muskel knutor i hela ryggen.
Känns allt annat än bra.
=/
Snartn ska jag gå till MVC också, och träffa min läkare.
Ska ta lite tester och försöka lista ut varför min huvudvärk inte vill ge med sig.
Efter 4 veckor är man rätt less på det.
=(
Men sen när jag kommer tillbaka så ska jag allt slänga in ett kort på nya färgen och frissan!
=)
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjenare



Massage är grymt skönt att få, Jag går var tredje vecka och det har gjort att jag mår mycket bättre.

Det blir bättre efter ett par gånger och man njuter av det under tiden men i början kan det göra lite ont.



Ha det gött och lycka till med allt.

2008-10-01 @ 18:56:51
Postat av: louise

jag väntar med stor spänning ler

2008-10-02 @ 01:35:48
URL: http://krollsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0