Jaha...

Bara för att man blev sjukskriven, så är det väl en självklarhet att man även ska börja åka på en dunder förkylning?!
Började med feber och halsont igår.
Samma idag, fast med hosta nu också.
Just typiskt.
Så det var en fin födelsedags present till mig, från mig själv! =/
Imorgon är det min och min brors födelsdag, hela 22 år gammal blir vi.
Så det ska väl bli roligt.
Och födelsedags kvällen ska tillbringas nere i tvättstugan och tvätta massa tvätt.
Kanske inte så värst roligt, men måste det göras så måste det.
Idag ska jag bara ta det lugnt, det enda jag ska göra är att gå upp till vårdcentralen och lämna lite blod för några prover som vi inte kunde göra igår, för då var labbet stängt.
Men sen blir det till att gå hem igen och krypa ner under täcket och mysa.

Men först och främst blir det till att hoppa in i duschen!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0