Kvällen..

Börjar lida mot sit slut för min del.
Har en för jävlig huvudvärk, som vanligt iofs.
Fast den känns lite mer än vanligt.
Så snart ska jag gå och lägga mig, och de ska bli riktigt skönt!
Imorgon ska jag gå upp med min älsk och äta lite frukost, och sen mysa en stund i soffan med en kopp kaffe och datorn i knät..=)
Sen ska jag faktiskt till jobbet runt 9, för då ska jag träffa en som jobbar med miljö och hälsa från USÖ.
Så ska vi kolla hur min "arbets miljö" är för mig och bebis.
Och om det faktiskt bara räcker med en ansikts mask med bra filter.
Man kan ju alltid hoppas.
Sen är det väl bara att traska hem, och laga lite lunch till 12. =)

Sen blir det bara att ta det lugnt resten av dagen, och hoppas att min förkylning vill släppa.
Men nu blir det först och främst sängen, ska nog passa på att mysa lite med min Tuffe. ♥
Eller Snuff. ♥
Det beror ju på vem som ligger i sängen och jäser. =)


Älskade Tuffe!


Snuff!


Nu ska jag ladda perkulatorn till imorgon bitti.
Och sen släpa mig in å sova!
/S


Kommentarer
Postat av: Josse

Naw vad söta dom är =) Hoppas det går bra och att du kan jobba bara med mask =)Kram på dig gumman

2008-10-21 @ 11:40:07
URL: http://Metrobloggen.se/josephinenilsson
Postat av: zandra

hej;) vad kul att du hittade till min blogg och skrev en kommentar,du får ju inte jag vara sämre =P skaffa en babyblogg vettja;) lägga upp lite bilder på bebis magen åså.. vad jobbar du med förresten? kramar

2008-10-22 @ 10:04:02
URL: http://zandra.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0