Måndag morgon!

Yes, nu var det Måndag.
Och helgen har bara sprungit iväg som vanligt.
Fast denna gången gjorde det inte så mkt, för idag ska vi få se våran lilla bebis! =D
Och som vi har längtat!
Så jag lovar att slänga upp en bild sen när vi har kommit hem.
=)
Just nu sitter jag fortfarande i Göteborg, och väntar på att Fredrik ska gå upp, så vi kan packa ihop alla våra saker för att sedan åka hem.
Kommer ju ner om 2 veckor igen, så det känns ju bra! =)
Ska ha födelsedags kalas för mig och min bror som fyller år nu på Fredag.
Så det så! =D
Nä, nu blr det lite mer kaffe, sen klä på sig.
Sen blir det en lång och tråkig resa hem.
Men det är okej ändå! =)
/S


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan! Hoppas det har gått bra för er idag och att ni fick fina bilder på underverket i magen=) Så nyfiken på vd det är för en sötnos som ligger i magen=)

Kram på er

2008-10-13 @ 19:31:16
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0