Nu är det

Inte höst längre..
Snart är det vinter, och just nu är det bäcksvart ute! =(
Fy va tråkigt d är!
Har iaf tvättat klart allt snart, var inte så mkt, men d är skönt sen när d är klart ändå!
Händer en massa bebis kläder inne i tork rummet! =)
Så söta! ♥
Resten av kvällen kommer bara bli slapp, ska laga lite mat sen och sen blir det väl ngn film kanske.
Imorgon ska jag till läkaren iaf, hoppas jag får börja jobba igen.
Orkar inte gå hemma längre!
Nu vill jag jobba!
Nackdelen är väl att jag kanske inte kommer i mina arbetsbyxor! *hihi*
Men jag får väl hitta på ngn snabb lösning isf!
Ska åka och handla nya arbets byxor så fort jag börjat jobba igen, för de kan vara skönt att kunna ha ngr som sitter bra.
Och inte bara som ett hus. =)
Idag är det förresten 6 dagar kvar tills vi får se våran bebis igen! =)
Och två veckor kvar till v20, då har vi redan gått halva tiden!
Det går rätt fort ändå tycker jag! =)
Nu ska jag kika vad som finns i kylen till att göra middag!
/S


Kommentarer
Postat av: emelie

oj va tiden rinner iväg..



kör med en gummisnodd i brallan omdom inte passar runt om :D

2008-10-28 @ 19:20:38
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anna

ett litet tips som jag gjorde när min byxor inte passade längre. Jag tog bort d höga resoret på ett par mamma byxor å klippte lite i jobb byxorna å så sydde jag på den mudden från mamma byxorna på jobb byxorna å d blev kanon bra.. Krma

2008-10-29 @ 08:37:20
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0