Onsdag!

God morgon eller vad man säger vid den här tiden! =)
Idag står det onsdag i kalendern, och inget annat på mitt schema!
Bara ta det lugnt!
Kanske åka in en sväng till stan med min älsk. Han skulle behöva ha ett par nya skor.
Det har redan jag, köpte ett par när vi var i Allum i måndags. =)
Och lite annat bra å ha!
Sen kanske man skulle svänga in till mammas jobb och säga hej? =)
Jaja, vi får se. Först ska jag äta frukost, vila lite och värma vete kudden till mina axlar.
Den dumma huvudvärken vill inte ge med sig alls, som vanligt!
Tur att jag ska till sjukgymnasten nästa torsdag!
Skulle prata om att få lite akupunktur!
Men nu ska jag berätta en sak som vi tycker ska bli riktigt skoj!

Måndag den 13/10 14:00 ska vi få se våran älskade prick!
För då ska vi gå på Ultraljud! =D  
Så vi får se våran guldklimp 2ggr under graviditeten! =D
En tidig födelsedags present till mig!=D
Från sjuk vården..;-)
*hihi*

Men nu blir det lite mer kaffe, lite mer surfande och sen kanske en liten promenad till konditoriet och köpa hem färska frallor!
Hej hopp!
/S

Kommentarer
Postat av: louise

blir de inget kort på lille maggen snart då?

2008-10-10 @ 02:00:40
Postat av: Anonym

2 dagar kvar nu tills ni får se ert barn=) Du längtar mkt kan jag tro..Och alltid när man längtar till något går tiden sakta, när den förövrigt alltid går jätte snabbt..Störigt=) Hur är det med dig nu gumman? kram

2008-10-11 @ 06:54:30
Postat av: Josse

De va jag som skrev de sista.. glömde namnet =)

2008-10-11 @ 07:04:47
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson
Postat av: Anna

lycka till imon när ni ska på ul... kram

2008-10-12 @ 20:32:55
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt med ultraljud.

Själv kanske jag hinner med ett till innan bf om 8 veckor. Får la se. :)

2008-10-13 @ 01:03:22
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0