Brunett!

Nu är jag trött på mitt blonda hår!
Så nu blir jag lite mörkare! =)
Eftersom jag dessutom är på tjocken, så blir det ju pigment förändringar i kroppen, så jag orkar inte hålla på och bleka!
Så nu blir det som de blir.
Kanske håret kan få må lite bättre också! =)
Så 20:35 ska färgen ut! =)

Annars har det varit en lugn dag.
Var iväg och handlade lite idag, drömde mig bort bland bebis kläderna och åkte hem och myste framför Hells Kitchen med älsk.
Han är fast, behöver jag säga mer? ;-)
Imorgon är det jobb igen, och jag är inte taggad överhuvudtaget!
Jag vill heller bara ta det lugnt, för det bästa med helgen är ändå att kunna få gå och vila en stund på dagen precis när man vill.
För energin är inte helt 100 om man säger så.. =)
Och blir man trött nu, då är det rätt svårt att hålla ögonen öppna.
Även om man försöker.
Men det är det allt värt..=)

Nä, nu ska jag gå och skära upp lite ananas och sen blir det parlamentet!
Btw, Ananas är ju bara SÅ gott!
Det är en sak jag har fått dille på nu sen det flytta in en prick! =P
/S

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaså du orkar inte heller vara blond nu :D..Du gör rätt i att färga det brunt nu gumman=) Och lite förändring är ju alltid kul =) Ja du, när det är dags för oss, jag vet inte riktigt =) Vi är väll redo nu men när det blir får vi se haha :D..Vad skönt för dig att du inte har spytt något ännu iaf =) Hoppas det förblir så..Jag blir såå avundsjuk haha =) Men ni förtjänar all lycka..Kram på dig gumman!!

2008-09-28 @ 21:48:52
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson
Postat av: Anna

mmm undra som flundra hur du kommer se ut i mörkt hår har ju i alla år jag känt dig varit blond. du får lägga upp en bild sen så man får se. kram

2008-09-28 @ 22:21:35
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Louise

in me bild på håret =:O)

2008-09-29 @ 12:17:25
URL: http://krollsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0