Hej hopp!

Idag är det Söndag! Och min andre hälft ligger fortf och sover! *haha*
Lika bra å låta han sova tills han vaknar!
Idag så ska vi väl kanske åka upp till svärfar och säga hej, om Fredrik orkar dvs. Kanske gå ut och leta efter lite svamp?
Det hade varit såå gott! 
Min älkling har tyvärr fortfarande riktigt ont, och är super svullen.
Några som helst konturer av en knäskål existerar inte alls.
Får hoppas att det släpper för han snart och börjar gå åt det andra hållet!
Annars så blir det nog en lugn söndag, imorgon är det måndag igen och jag ska försöka jobba.
Känner mig inte riktigt bra i kroppen ännu, men det kanske släpper snart!
Får hoppas på det!
Men nu ska jag fortsätta kolla klart på Amercias Next Top Model.
Orka vänta i sveriges tid på att se vem som vinner! ;-)
*haha*
Men först ska jag ringa min farmor! =) *ler*
/S

Kommentarer
Postat av: Josse

Nu är jag hemma, eller har varit ett tag men har inte orkat blogga =) Hur är det med din kar idag, är han bättre? kramar

2008-09-16 @ 02:06:27
URL: http://metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0