Hemma igen...

Så, nu kan jag ta mig lite tid till att blogga lite..=)
Jobbade igår, och sen var jag helt slut efter att jag kommit hem.
Så igår blev det tv:n en stund, och sen sängen..
Man blir rätt trött å köra långa mil också.
Iaf, Fredriks operation gick så bra som den kunde göra. =)
Nackdelen är att det är rätt jobbigt att se den man älskar har så ont...=(
Men det släpper ju ngn gång det med, men man önskar att man kunde ta bort hans smärta.

Men nu ska hans knä iaf bli bättre hoppas vi. =)
Denna helgen blir riktigt lugn, ska kanske tvätta idag om det finns tvätt tid, om inte så blir det bara en massa mys. =)
Men nu ska jag gå in och väcka sömn tutan så han kan ta sin spruta!
Hej hopp!
/S

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Skönt att det gick bra.



2008-09-06 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0