Lucas 1 vecka



Glömde ju av det igår...
Lucas är redan 1 vecka gammal...=)
Mammas älskling..♥

Som ni ser så har han hängslen på sig, och det är för att han har en sak som stabiliserar upp hans höfter.
För på läkarundersökningen så kände dom att hans ena höft var lite instabil. Inte alls mycket, men tillräckligt för att dom inte ville chansa.
Så han ska ha den ställningen i 6 veckor. Sen är det nog bra..=)
Han ser rätt rolig ut i den, våran lilla Grodan boll...=)


Annars så funkar allt skit bra! Amningen är i full gång och Lucas äter som aldrig förr.
Var lite jobbigt dom första 2-3 dagarna hemma, då min mjölk inte rann till och Lucas var hungrig konstant.
Trots ersättning.
Men nu är det som de ska! =) Och han äter redan på bestämda tider på nätterna. Och sover emellan, så sova får jag allt göra...
Extra skönt nu när Fredrik inte är hemma att allt funkar.
Lite synd bara att jag missar Elmia, men det kommer fler tåg!
Nu ska jag äta lite, sen hoppa in i duschen, för att sedan åka ner till min Mormor på påsk middag. =)

Tack så hemskt mycket för alla kommentarer i dom förra inläggen! =)

/S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

du ska se att det kommer gå jätte bra!, 6 veckor kommer gå skit fort :) kramar familjen Klint- Löwenberg

2009-04-12 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0