Dagens mys



Detta har vi gjort en bra stund nu på morgonen.. Bara pratat och gosat! ♥
Nu ligger han i vagnen och somnar snart. Då ska jag hoppa in i duschen för att sedan gå ut och sätta mig i solen och få lite färg på mitt bleka ansikte.
Jag ser ärligt talat sjuk ut, så jävla blek är jag.
Tänk er en vit vägg och så slänger du på ngr svarta ringar mitt på väggen, å vips så har du mig fast kletad på väggen! ;-)

Håret ska vi inte ens snacka om! Det ser ut att gått en rond med utväxt kungen och den torraste av dom torraste kungen.
Skulle mer än gärna gå och fixa det denna månan, men så som det ser ut nu så är det lika mörkt som min utväxt.
Skulle egentligen kunna slänga i en blondering själv (läs att det är Mamma som får fixa det ;-) ) men eftersom jag inte vill vara kritvit (eller i mitt tycke, gul) längre så ska jag gå till frissan och få det fixat så det är mer lik min egna hårfärg, så får jag väl snällt vänta och se ut som ngn dragit en pensel med svart färg mitt på huvudet.

Men hey! Det är väl vad man gör det till, eller?

På dagens schema så är det rätt tomt, skulle behöva åka och handla lite (storhandla). Men vi får väl se om herrn i huset har tid med det eller om han promt ska åka till garaget i vanlig ordning.
Annars får väl jag och Lucas mysa själva i vanlig ordning.

Nu ska jag hoppa in i duschen, för nu nanar plutten.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tror du är fin fast du är vit ;)..Naw vilken söt bild på Lucas..Jag skulle med behöva sola, klippa mig, och färga håret..Men man hinner ju aldrig :D, och värre lär det bli med en liten sen=)

Men någon gång kommer tiden, och då blir man fin igen, eller hur =) haha..Kramisar

2009-05-01 @ 07:27:18
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0