Finns det ngt värre?

Okej, det finns inget värre än att vakna upp med halsont, hosta, huvudvärk och en bebis som skiker hysteriskt efter mat.
Tyvärr så har det blivit så att oavsett hur mycket mat Lucas får från mig, så är inte det tillräckligt.
Så han har börjat få lite ersättning efter amning om han inte är nöjd.
Skit tråkigt, men han ska ju inte vara hungrig.
Och att ligga och amma 24/7 är inte så trevligt ska jag tillägga.

Idag så blir det nog lugnt skulle jag tro. Eftersom jag inte känner mig helt 100. Får väl se vad "Den där" vill göra efter han kommit hem från jobbet och garaget.
Hade som plan igår att vi skulle in till stan och kollat in Kortegen men det blir nog inte så.
Nu ska jag iaf lägga mig på soffan och blunda en stund, och invänta att alvedonen ska kicka in.

/S

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack gumman =)Usch, stackare..Det där låter inte kul..Hoppas du blir frisk snart!! Förstår att det inte är kul att amma dygnet runt, så det är ju bra att det finns ersättning =) Kramis

2009-05-01 @ 07:22:26
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0