Lång natt

Med en liten Lucas som hade magknip. Våran lilla plutt.
Det spelade ingen roll vad jag gjorde, han bara skrek ändå. Men efter ca 1 timma på min mage med smekningar på ryggen så blev han lugnare.

Har varit samma sak hela dagen so far, men han är nog riktigt trött också. Som sin mamma.
Ska förska vila nu när han har sovit en liten stund, så jag orkar ikväll.
För ikväll ska vi hem till Sandra & Sören och lilla Emelie på grillning! Ska bli sjukt trevligt att komma ut lite bland folk..;-)

Nä, får passa på och vila lite innan Fredrik kommer hem från jobbet. Han slutar ju nu. =)

Vad ska ni hitta på ikväll?

*Vinkelivink 

/S

Kommentarer
Postat av: Malin

här blir det och ta en öl eller två på altanen i solen med kompisar och sen åka in till stan och äta på amazing thai sen kanske biljard..

2009-04-17 @ 15:16:22
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Zandra

när kommer ditt inlägg om förlossningen? vill veta hur allt gick:) kraaaam

2009-04-18 @ 20:48:00
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

Urs det måste vara hemskt när ingenting hjälper, hoppas både du och Lucas fick vila sen.. Ja självklart har ni bra smak av vagn, vilket vi också har ;) hihi.. Tack så mycket! Ja förhoppningsvis går dagarna som är kvar nu fort, men alla säger de så jag litar på er som vet ;)

2009-04-18 @ 22:01:47
URL: http://enprinsessa.blogspot.com
Postat av: Anja

Skall snart hämta lilleman hos farmor och farfar, så ska vi mysa resten av kvällen.. :)

2009-04-19 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0