Ny dag

Med nya saker! =)
Brunchen som vi var och åt på Incontro var så GOD! Så om ni är sugna på att bruncha lite italienskt så gå dit!
Det ligger precis vid Gotha Towers.

Idag ska jag och Lucas in till stan för att gå till banken, kolla på lite nya kläder till honom och bara njuta av det fina vädret!
Gårdagen var lugn, som vanligt!
Ganska skönt att man börjar komma in i rutin nu med att ha en liten bebis. Fast det finns ju en sak som man inte får se så värst mycket just nu, och det är ju sömn. Men det vänder väl lite det med strax.

Annars har det inte hänt så mkt, tråkigt nog. =)
Bara myser dagarna i ända.. =)
 
Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att traska till spårvagnen!
Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: Zandra

sara jag väntar fortfarande på förlossningsberättelsen:) lust att kanske ses någon dag?

2009-04-28 @ 16:54:46
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: emelie

sjukligt söt e han :D

2009-04-28 @ 18:46:29
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0