Våran Påskafton...

Gårdagen spenderade jag hemma hos min mormor.. =)
Käkade god mat och bara slappade... Sånt är riktigt skönt!

Imorgon kommer äntligen Fredrik hem igen! Det har verkligen varit lååånga dagar nu när han inte varit hemma.
Visst att han nästan bara varit i garaget och fixat med bilen den senaste tiden, men då har han ju iaf kommit hem och sovit i våran säng.

Så det ska bli SJUKT skönt när denna helgen är över!

Idag ska jag och Lucas ner till min syster Lina med familj, och käka middag. =)
Mams & Paps skulle väl också dit. Myspys...

Nu ska jag fortsätta att dammsuga under tiden som snutten sover, och förhoppningsvis hinna duscha innan han vaknar!

Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Eran bil är sjukt snygg=) Spanade in den idag=D

Kram

2009-04-12 @ 20:23:05
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0