1 bild - Kan säga allt!

Ord är överflödiga... ♥  Och kärleken obeskrivlig!





Dagen har verkligen varit toppen!
Städade hela placet,möberade om i vardagsrummet, moppade golven i samtliga rum och plockade iordning.
Hann även att duscha och göra mig iordning innan det var dags att väcka Lucas så han fick mat.
Han är så snäll så jag vet inte vad! ♥
Sen kom min goa Pappa och hämtade upp oss, och ner till Syrran för att käka middag. 
Så min dag har verkligen varit jätte härlig!
Snäll son, fint väder, härlig middag med familjen.
Det enda som saknades var Fredrik.
Men imorgon kommer han hem igen! Och det ska bli så härligt att få ha han nära igen! Tänk att man kan sakna ngn så mkt på bara ngr dagar! Helt obeskrivligt!




Dagens outfit på Lucas!
Body & Byxa från Lindex.
Present från moster Lina & Familj =)

Nu ska jag mysa med våran lilla underbara son! ♥

/S

Kommentarer
Postat av: emelie

söta ni är :D

2009-04-13 @ 17:35:01
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Madelene

De bilder jag fick lbev suddiga=( Något arg blev jag när jag upptäckte detta hemma.

Ni är verkligen söta på kortet.Om ni orkar och vill modella någon dag så fotar jag gärna gratis då jag behöver lite bilder att göra reklam med på små små bebisar med föräldrar/förelder. Det är bara om ni vill=)

Kram

2009-04-14 @ 09:03:09
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0