Sumera mera

 
  
 
    

Så för att sumera.
-Mys tider & promenader
- Promenad i Slottskogen
- Gos hos Pappa & Mormor
- Premiär i garaget ;-)
- Promenad med morbror till sävedalen
- Mycket mera vaken tid! *underbart!*
- Och gos med kusinen Leah
*

Nu har man ju även börjat komma in i mer rutiner, så det är riktigt skönt!
Det enda som är riktigt tråkigt, är att idag började Fredrik jobba igen. =(
Men snart är det hleg igen, så då är han hemma igen! =D

På dagens schema så är det rätt tomt, tänkte gå ut och sätta mig i solen lite senare och få lite färg.
Men annars så är det lugnt och skönt.=)
Min förlossningsberättelse har jag inte riktigt haft tid att fortsätta skriva, men den kommer inom en snar framtid.
Nu ska jag lägga Lucas som har somnat på min mage efter amningen i buggan så han kan få sova.
Sen blir det att laga lite lunch, är vrålhungrig!
*Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0