Bilköp + Fredag

Oj oj oj... Idag blir det fullspäckat!

Igår var vi och köpte en bil =D Det fick bli en silvrig S60 2,4t -01
Så denna ska vi hämta idag, men innan det ska vi till banken, glasbanken och även köpa lite räkor till "kräftskivan" imorgon.
Sen ska jag även handla det jag behöver ha till en tårta jag tänkt att göra.
Så efter att fredrik kommit hem blir det späckat. =)

Igår satt jag och pysslade med ett bygg album till utställningsbilen, där det finns massor med byggbilder från början till nu + info så klart... ;-) Så den ska bli klar till imorgon så Fredrik kan ta med sig den till en utställning på Hisingen.


Sen ska jag börja med en till Lucas och även sätta in alla kort på honom.. =) Det är bara över 300 kort på ca 3 månader.. ;-)


Så nu ska jag hälla upp en kopp kaffe till, och sen börja pyssla lite... =)

Glass är gott! =D



*vinkivink från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0