Onsdag

Ingen bil hämtad ännu! Vi väntar lite med den ena bilen, för imorgon ska vi kolla på en annan här i Göteborg. Kan vara lite bättre att hitta en som är närmare, än att behöva åka mer än 30mil enkel resa.
Inget speciellt på schemat. Inte mer än att fixa och dona lite här hemma.
Sen blir det att gå ut och gå en sväng, skull verkligen behöva åka in till stan och köpa foto album. Har ju över 300 kort på Lucas som ska in i ett album, och sen ska jag fixa med ett album till bilen som ska med på träffar. Massa bygg kort och info.
Måste ha det fixat innan Vallis iaf. =)

Var på Bvc igår på den vanliga månads kontrollen. Och denna gången så visade vågen
7570 & 66cm lång!
Våran skrutt! =)

Handlade en musik mobil till Lucas igår, behöver jag säga att det blev en hitt? =D Blev även en del kläder, i vanlig ordning. ;-) Och ny snuttefilt från P.o.P den som ligger på magen på bilden...


Vi köpte ju en spikmatta i söndags, och Fredrik tycker verkligen att den fungerar! Så den blev också en hitt utan dess like! =)



Idag måste jag fixa lite här hemma innan jag ger mig ut ngn stans. Ska plocka undan lite, dammsuga, göra rent katternas lådor med ny sand, byta säng kläder, vika och hänga tvätt m.m.m
Så jag har lite att göra innan vi kan åka in till stan idag, om det ens blir idag..=) 
 

Så nu lär jag sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0