Go morron!

Go morron! Här är man uppe tidigt! =(
Fredrik ringde och väckte mig, för han ville ha ngn info om en sak till bilen som han hade glömt hemma...
Och sen så kunde jag inte somna om, så de va ju lika bra att gå upp då.
Har knappt sovit ngt natt, därför hade det varit skönt att få sova lite längre.=(
Men duntäcket och kuddarna ligger runt om kring mig, så det är ju bara att krypa ner och halvsova sen om de vill sig illa. =)
Alla hjärtans dag idag också. ♥
Och vi har inga som helst speciella planer, bara  ta det lugnt då Fredrik jobbar väldigt mycket med våran bil just nu.
Så det blir väl kanske bara lite mys..=)
Nu ska jag iaf dricka kaffe!
;-)
/S

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej gumman. Vad söt du är i din mage=) Länge sedan jag va inne på internet och kollade bloggar nu :D..Haft fullt upp. Ville bara berätta för dig att jag och Tobias också väntar barn=) Hur är det med dig idag? P & K

2009-02-15 @ 08:10:15
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0