Goodermorning

God morgon!
Jag är trött,trött,trött...
En hel natts sömn är rätt svårt att ha nu.. Lite jobbigt.
Men jag kan ju iofs sova lite middag nu när jag är hemma, så det är ju bra!
Idag ska jag försöka tvätta lite, har tvätttid kl 10. Är inte så mkt som tur är, annars hade jag väntat till Fredrik har tid att hjälpa mig bära.
Sen ska jag döda lite dammråttor, eller försöka där med.
Jag har ju en rygg som håller på och tar dö på mig konstant. Det spelar ingen roll om jag sover eller är vaken. Har ont hla tiden. =(
Men nu är det inte så långt tid kvar! Bara 6 veckor kvar till BF.
Ja jag vet, man kan gå över tiden, så ni moraltanter behöver inte ens ta er tid till att skriva det...
*
Senare idag ska vi ner till MVC för kontroll, lyssna på hjärtat, mäta SF, ta lite prover å sånt där bös.
Alltid lika mysigt att få lyssna på våran älskling. ♥
Myspys♥
Nä, nu ska jag sortera lite tvätt och gå ner och sätta igång en tvättmaskin!
Bye bye!
/S

Kommentarer
Postat av: Malin

Ok

2009-02-11 @ 14:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0