Jaaaaaaahopp....

Då var man sjukskriven i 2veckor nu då.
Fast denna gången känner jag att det är välbehövligt!
Att sova runt 3 timmar varje natt, och sen jobba heltid på det. Är rätt jobbigt i längden!
Som älsk sa - Eran hälsa är viktigare än att jobba- Så nu ska jag vara hemma.
Läkaren ville sjukskriva mig redan vid första besöket då det visade sig igen att jag hade fått uvi som vandrat till njuren, men då ville jag inte.
Jag ville jobba, inte vara hemma.
Men nu ska det bli rätt skönt att få sova ordentligt och bara ta det lugnt!
Ska dit igen på Måndag och lämna massa prover, få recept på ny medicin som jag ska äta fram till BF.
Inte så där jätte kul att behöva äta tabletter hela tiden, men jag vill ju inte hålla på att vara sjuk hela tiden.
Sen längre fram i veckan så ska jag gå och kolla upp njuren, ska få göra ett ultaljud och kolla så den mår som den ska.
Ryggsmärtan som jag förövrigt trott ha varit vanlig smärta i musklerna - är min kära njure som säger ifrån.
Så nu får jag faktiskt säga att njuren och uvi:n leder med 1 poäng - igen.
Men jag ska allt sparka skiten ur detta! =)
Nu har iaf min tablett börjat verka, så nu ska jag lägga mig i soffan och vila.
Hejhopp!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0