Människa som tror sig veta allt..

Visst är dom trevliga?

Ibland blir man bra trött på folk som tror sig veta allt!
Komma och säga till mig vad som inte är bra för min bebis?
Jo men tjena!
Haha! Innan man säger ngt till en annan människa så kanske man ska kolla upp lite info om saker och ting först och främst?
Men visst, alla blir ju någon gång allvetare om allting, och dessutom världsmästare!
Så, vad har vi lärt oss?
Jo, innan man kommer och säger ngt till en kvinna som är gravid vad som är bäst för henne och hennes bebis.

Kolla upp info!

Har du inte rätt info, yttra dig då inte!

*Rullar på ögonen och skrattar!*

Kommentarer
Postat av: emeliie

skulle jag också bli.

oh tack! :D så härligt väder så jag var tvungen att ge det ett försök! :D

2009-02-13 @ 20:10:50
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0