Oh my god!

Vad hungrig jag är!!!
Så får jag inte äta förrens om ungefär 1½timma!
Gaaaah!
Försök testa det själva, vara gravid och sååååå hungrig på morgonen så du skulle kunna äta en hel elefant!
Inte ens kaffe får jag dricka, så jag kommer ju gå som en zombie tills dess att jag fått i mig lite koffein.

Får springa in till prssbyrån på väg hem sen och köpa mig en STOR latte! =D Och kanske en croissant, eller en smaskig baguett. *smack smack* Time will tell, time will tell. ;-)
     

Varför jag inte får äta är för att idag så ska jag på njur ultraljud och kolla min högra njure så den inte satt igen sig.
Och då är det ajjabajja på att äta! Annars är det nog rätt svårt att se tror jag!
Nä, nu ska jag diska lite, och sen ta på mig.
I brist på att inte få äta! =(
/S

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ajja bajja, kaffe får man inte dricka när man är gravid, inte bra för bäbis.

2009-02-13 @ 12:42:07
Postat av: Sara

Till Åsa.

Om du hade kollat upp lite mer info om det där, innan du skriver en kommentar. Så hade du även vetat om att man får visst dricka kaffe!

Man får dricka 3 koppar om dagen.

Så du kan ju kolla lite info innan du lämnar en kommentar som är felaktig, och dessutom korkad!

2009-02-13 @ 14:12:11
URL: http://sastbro.blogg.se/
Postat av: emelie

hehehe jag visste det var en "kommentar" om kaffedrickandet som störde dig! ;D



2009-02-13 @ 19:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0