Slappar dag med tvättning

En sån exalterande dag har jag haft!
Började tvätta strax efter att jag gått upp, hann ju inte göra det innan jag åkte till Götet.
Sen kollade jag på ett avsnitt med Private Practice och käkade frulle.
Och sen har det stort sätt bara vart lugnt.
Älsk och geggis var här hemma på lunchen och käkade.
Å han har ÄNTLIGEN klippt sig! =D Fick ju en smärre chock när jag såg det! *haha*
Blev ju nästan lite nykär när man fick se han nyklippt... ;-)
Han har ju haft/har så mkt att göra hela tiden, så han har helt enkelt inte haft tid att åka iväg och göra det, men idag fick han ta sig tid. =)

Nu ska jag iaf lägga mig på soffan och kolla lite på tv. Har en bebis som är heeeeeel vild där inne just nu! ♥

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0