Baby Things


Här är påslakanet! Såååå gulligt!
Kunde ju inte låta bli att lägga ner det i vagnen när vi var och handla igår.

Dagen blev inte så värst lång idag i garaget, men imorgon så är det nya tag igen! =)
Tänkte slänga upp lite kort på saker som våran bebis fick i julklapp.
  Detta fick Snuttis av min syster Anna med familj. =)
Den blåa filten fick jag på nyår av min mormor. Eftersom alla andra blev varma av dom alkoholhaltiga dryckerna, så tyckte *Momo att denna skulle värma mig och Snuttis. *Visst är hon go?! =D*
Sen skulle ju givetvis Snuttis få ärva den av mig med en gång när h*n kommit. Men det förstog jag direkt ändå.. ;-) 
 Och detta var ifrån Fredriks syster med familj. =)
En super gosig filt, en skallra och en liten kanin! =D

Tack så mycket allihopa!


Nu ska vi gå ner och fixa det sista med tvätten, det är våran trevliga lördags syssla. =)
Hej hopp!
*
/S

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vi har me haft de kläderna me "giraffen" eller va det e och vi e suuuper nöjda me dem :D

2009-01-25 @ 11:37:12
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0