God morgon!

Eller vad man nu ska säga vid denna tidpunkten!? =)
Haha vi hade satt klockan på 8, men både jag och älsk hade inga planer på att gå upp!=D
Så vid halv 10 så gick jag upp å koka kaffe...
Men jag hade mer än gärna legat kvar och dra mig ett tag till..;-)
Igår gick ju hela dagen åt att tvätta, så idag ska vi pyssla i garaget hela dan! =)


*Våran pärla!*
Ska bli kul, det var ju rätt längesen!
Synd bara att vi börjar jobba imorgon igen...=(
Men det är väl dags att komma tillbaka till verkligheten!
Får däremot se hur länge till jag kommer att jobba, det börjar bli rätt tufft att jobba med det jag gör, på heltid.
Men det är bara att bita ihop den sista tiden...
Nä, nu ska morgon burret fixas till, sen är det dags att hoppa i arbetskläderna!
Sooo long!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0