Nattsömn?

Vad är det?
Känns knappt som om jag har sovit ngt alls inatt...
=(
Visst, det är bara att vänja sig, men att vakna varje gång man vänder sig - är inte så trevligt!
Idag ska jag till läkaren och kolla mina värden, hoppas dom är bättre.
Har däremot fått en hel del förvärkar (?)
Men jag hoppas att allt är som det ska! =)
För bebis är ju hel vild där inne om dagarna, ibland så undrar jag om h*n håller på och flyttar ut?
Nä, nu ska jag hoppa in i arbetskläderna - Och gå ner och starta bilen...
-12 är inte TREVLIGT!

Tjingeling!
/S

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe det med min hobby får du se längre fram...:P

2009-01-08 @ 07:59:36
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: madelene

Hejsan! Hur är det med dig? Hoppas det går bra med skrutten i maggen.=) Känner igen de där med att vakna varje gång man vänder sig saknar det inte Inte för att det är någon tröst men det är bara att härda ut..de är helt klart värt det.

De jobbigaste var just att alla tjatade om att vila och sova för att få krafter...men sova gick ju inte det sista=S

Kram på er

2009-01-08 @ 16:37:23
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0