Nu är det bara 1 dag kvar!!!

Sen är det HELG! Som jag har längtat!!
Visst, vi ska nog greja i helgen, men då är det ju våra saker. =)
Så det blir väl kanske inte så himla mkt vila, men det gör inget! Annars får jag ta en "power-nap" och krypa ner i "finbilen" =D
Tänk om man kunde göra så under arbets tid också? Vad skönt det hade varit!
Nu somnar jag nästan varje dag efter jobbet  när jag kommit hem.
Även om det bara är i en halvtimma, så hjälper det ju!
Kan man inte lägga in det som en obligatorisk sak? *haha*


Du är på dag 205 av 280. (73,2%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 1 full dag (v29+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 31 mar 2009
Du har 75 dagar kvar till förlossning.

Åh, som vi längtar!!!
*
Har börjat att fundera en hel del över förlossningen nu på senare tid, det känns rätt skrämmande just nu när man tänker på det.
Men det kanske är för att man inte har någon som helst aning om hur det kommer att vara eller att kännas.
Eller vad man ska ha för smärtlndring, ska man ha det? Eller räcker det med lustgasen?
Hmm.
En hel del funderingar.
Nu ska jag duscha!
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan prata förlossning nästa gång vi ses. Men planera inte och bestäm inte exakt hur din förlossning skall gå, för när man väl är där så kanske det inte går på det sättet och då blir du besviken. Ta det som det kommer, börja med lustgas och om det gör för ont så ber du om något annat starkare!

Men ta det som det kommer!

2009-01-15 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0