Planerna blev = ?

Idag vill jag ha mys,mys,mys och lite mera MYS!
Så vi får hoppas på att det blir så! =)
Anyway-
Imorgon blir det en sväng ner till Göteborg för att hämta en bil till Magnus.
Då ska jag passa på att mysa med min mamma. ♥
Och att åka till IKEA och babyhörnan på backaplan, för att hämta våran startbox!
Sen får vi väl se om vi stannar där över natten eller inte.
Beror helt på hur mkt klockan blir.
Nu ska jag iaf göra mig iordning, så vi kan åka och handla middagsmat och annat gott sen när han har kommit hem.
/S

Kommentarer
Postat av: Tezz

Kikade in här ifrån fl =)



GRATTIS till pyret i magen :D

2009-01-30 @ 22:09:46
URL: http://mamtezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0