Yippiekayyay!!

Eller?
Var iväg till förlossningen imorse och lämna prov.
Och nu äter jag piller mot dom äckliga bacillerna! Så hoppas dom försvinner för gott sen! Tyvärr så har det börjat att vandra mot njuren, som jag även trodde. Ska ev tillbaka och göra ett ultaljud för att kolla så att njuren mår som den ska. Så den inte sätter igen sig.
Så nu ska jag äta piller i 2 veckor!
Och även få gå på mera kontroller, men det blir nog bra tids nog!
*
Så idag har jag bara jobbat halvdag.
Hoppas jag blir bra så fort som möjligt, så man kan börja jobba igen! Hatar att bara gå hemma! =(
Nu ska jag däremot lägga mig och vila lite, och kolla på dumburken en stund.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0