Stora killen!

Han är så duktig våran lilla plutt!
Förra veckan så vände han sig helt själv från mage till rygg, och dagen efter så vände han sig från rygg till mage helt själv!
Så duktig så! =D
Och sen så har han börjat sova inne i sitt egna rum nu.. Stora killen nu! =)
Annars har det inte hänt så mkt, bara tagit det lugnt och inte gjort ngt. =)

På Lördag däremot så vankas det 30-års party för Sandra & Frida! Ska bli riktigt roligt att få partaja lite och skaka dom lurviga..;-)
Då är det också första gången vi ska lämna bort Lucas för att få sova hos Mormor&Morfar, undrar bara hur bra jag kommer ta det? Jag vet ju att han kommer att ha det kanon bra hos min mamma&pappa men frågan är ju hur konstigt det kommer att kännas att inte ha han vid sig.

Kommer väl antagligen att ringa som en terrorist för att kolla så allt går bra.. =)


Idag händer det inte så värst mycket, ska åka ner och träffa min mormor och umgås lite =) Hon skulle hjälpa mig att sy gardiner in till Lucas rum också. Sen så ska vi åka till babyhörnan och handla lite nytt. Och sen kommer det vara hur mycket mys som helst med lill plutt. ♥
Och det är väl i princip vad min dag kommer att innehålla. =)

Nu vankas det frulle, sen ett bad till Lucas!

*tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0