Lill Plutten


Kort från igår...=)

Idag skulle vi ha haft en fotografering med Madde, men den fick jag tyvärr ställa in.
Lucas har haft lite feber inatt, plus att han är jätte hes.
Hoppas han är hes för att han har skrikit så efter sprutorna, och att febern kommer från vaccinet.
Så han inte blir sjuk nu...=(

Igår var vi iaf på födelsedags grillning för att fira Patrik! Jätte trevligt som vanligt att umgås med likasinnade personer! =)

Idag så ska jag iaf börja packa lite inför imorgon. Ska även städa bilen. Men först och främst så blir det att stoppa ngt i magen, och sen försöka få upp min karl som fortfarande sover.

*tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi sicka goa små ben och hand blick säger typ sluta mamma annars skriker jag!

2009-07-05 @ 18:46:14
URL: http://bilbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0