Bio

Puh, nu börjar kvällen leda mot sitt slut.
Ska strax gå och göra iordning flaskorna för i natt, och sen blir det kudden.

Idag har vi iaf bara tagit det lugnt och skönt. Har knappt varit ute, lite väl varmt för lill plutt. Så vi har varit inne och myst och busat..=)
När älsk kom hem från jobbet så åkte vi ner och lämnade Lucas hos min pappa&mamma som skulle vara barnvakt en stund, så jag,älsk & min bror kunde gå och kolla på Transformers. Som för övrigt var sjukt bra! =D
Kan verkligen rekomendera den! =D


Framtid som modell? ;-)

Nu blir det natta!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Den 4:e ska vi på kalas=( Men söndagen kan vi eller nu på lördag? Eller så kan vi boka två fotograferingar..en med dig och lillkillen och sen med hela familje? Vad känns bäst för er?

Jag har inte fått konstiga kommentarer på ett tag. MEn vad är det för idiot/-er som skriver? är dom anonyma också`? Kan inte hjälpa det men jag ler åt tanken på att folk orkar engagera sig i ert liv? orkar lägga ner tid och kraft på sin uppenbarliga avundsjuka. Det stör folk att du har ett i deras ögon sett felfritt och enkelt liv. Du har en underbar sambo som också blivit pappa till ert barn ni lever livet samtidigt. Det stör folk tror jag..folk som är svaga helt enkelt som känner sig hotade av dig..för du är en färgstark härlig glad person..och tyvärr kan folk inte glädjas med folk utan måste lägga näsan iblöt och trycka ner folk för att själva må lite bättre..

Kram

2009-06-25 @ 08:37:55
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0