Fredag

Fredag idag igen känns det som. Veckorna bara flyger förbi!
Idag så är det inte mycket som händer, ska sätta igång en tvättmaskin och sen kanske sola.
Borde däremot åka in till Morsans jobb och handla lite små saker hem. Så jag får se om jag gör det eller om jag väntar tills Fredrik kommit hem från jobbet.
Han ska bara jobba 1 vecka till, sen ska det bli skönt att ha 4 veckor semester tillsamans! =)


Mina bästa grabbar!
Älskar er så mycket, så ord inte räcker till! ♥

Helgen vet jag inte riktigt vad den har att bjuda på. Det blir väl lugnt i vanlig ordning.
Fast det kan vara skönt det med. =) Ska se om jag inte kan få med mig älsk in till stan och försöka se om vi kan höra ngt från Frihamnspiren där Metaltown är. Ska kolla först när Disturbed spelar så man kan få höra dom iaf!=)
Nu ska jag dricka en kopp kaffe till, och mysa med min finaste lill plutt!


;-)

/S

Kommentarer
Postat av: Eva&Thord

Farfar er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå stolt, og syntes Lucas er nydelig (og det er han jo). Men han syntes Fredik var sjeggete....haha....dere skulle sett han, han ligner snart julenissen him self....kos kos kos og kleemmmm......

2009-06-28 @ 08:19:49
Postat av: Jannis

jo du disturbed va allt bra mäktigt ;) slipknot oxå för den delen å dead by april ;);)

2009-06-30 @ 13:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0