Glad midsommar!

Glad midsommar till er alla!
Blev väckt tidigt idag igen, verkar som han bestämt sig för att vakna tidigt varje dag lill plutten!
Gårdagens besök hos BVC gick så bra så, vågen visade på hela 6350g! Och följer sin kurva precis som han ska!
=)


På schemat idag så ska jag fixa lite här hemma, bada Lucas och kanske åka ner till Mams&Paps och önska glad midsommar innan vi drar vidare på äventyr.
För ikväll så ska vi åka hem till Kicki&Sasa och ha det trevligt med resten av "gänget" ! =)
Och jag vet att vi kommer att ha en trevlig kväll, för det har vi jämt! =D

Åh, på Måndag så ska jag och Lucas bli plåtade av goa Madde! =) En bebis&mamma plåtning! Kommer bli så sjukt roligt!! =D Det var hur längesen som helst nu sen jag blev plåtad sist!

Och denna gången kommer det bli ännu roligare, för nu är våran lilla son med på korten! =D

Nä, en kopp kaffe till sen blir det att dammsuga och fixa här hemma!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0