Mkt sömn = glad mamma!

5890g
58,5cm

Lill plutten börjar bli en bastant kille! =)

Idag ska jag fixa lite här hemma eftersom grabbarna antagligen ska sitta här en stund på lördag förmiddag och kolla på STCC. Vi kärringar är inte välkomna att vara med.. ;-)
Sen på kvällen blir det att åka in till stan och käka en mumsbit och dricka ngr kalla.
Och barnfritt ska det vara! =D

Så just nu håller jag på och bearbetar min kära mami om hon och papi kan passa lill plutten en stund på kvällen=) *puss* ;-)

Ser även att solen tittar fram ute, så det blir väl till att sätta sig där ute och sola lite. =) Men innan jag ska börja här hemma så ska jag duscha nu när Lucas sover!
Bara att lägga han i vaggan/vagnen med en liten tyg bit över huvudet och på sidan så somnar han med en gång efter maten!
Igår var det bara att ge han mat, byta blöja, och sen lägga han i vaggan. Och då somna han med en gång! =) Då var klockan runt 22, och han vaknade inte förrens vid halv 3 för mat igen! =) Helt underbart...=D

Nä, duschen var det!

*Tjingeling!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0