Svar till Millan

Lilla du.. Har du inget bättre för dig igen?

Jag är inte en fegis.

Jag bara ignorerar dig, för du har inget vettigt med att komma med alls!

Och en snyltare? Nej, jag umgås med mina föräldrar. Fast du kanske bara är avundsjuk?
Kan du sluta nu och lämna alla dina kommentarer, för det tjänar inget till.
Och bara så du vet, det finns ngt som kallas för IP adress. Så sluta och kalla dig nya namn hela tiden!

Jag väljer att inte publicera dina kommentarer för att såna har inget i min blogg att göra.
Och jag kommer att fortsätta att inte godkänna dom.

Så ge dig nu ist och gå och läs ngn annan blogg om du nu stör dig så mycket på min!


Kommentarer
Postat av: Millan

Lilla gumman ! jag är inte ensam om att tycka en del saker som folk skriver till dig och jag vet att det inte är min ip bakom alla dom som skriver. Och det där som du och en del tragiska white trash kompisar till dig pratar om att man skulle va avundsjuk? Då tror du nog lite högt om dig själv och ditt liv.

2009-06-27 @ 16:12:19
Postat av: Madelene

Om någon säger att er lilal prins är ful...ja då är man defenitivt avundsjuk..han är helt ljuvligt söt..

Tycker du ska ringa polisen och säga att du bir trakaserad via nätet och så får du reda på vem som står bakom IP nummret och kan få kontakta den personen som är så feg eller så gör polisen det..så blir det slut på det hela.. Då är nog inte personen med inget liv så kaxig längre..=) Självklart skulle ja kunna fota er i veckan om de passar er och sen boka en dag när hela familjen kan..På söndag den 5:E passar bra för mig om han kunde då.

Kram

2009-06-27 @ 20:58:42
URL: http://madelenel.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad är det som händer? vem är den där idiot millan och vem tror hon att hon är? hon måste ju ha sjukt tråkigt liv om hon orkar sitta och störa sig på dig och eran underbart fina Lucas. Avundsjuk? ja millan, det är precis det vi tror att du är.. eller förresten VET att du är!

Skaffa dig ett liv istället för att må dåligt över att andra mår bra och är lyckliga!

2009-06-27 @ 23:31:42
Postat av: Anna

fattar inte att folk orkar hålla på... Personen i fråga kan ju verkligen inte ha nåt liv så som den håller på...



Lucas e ju så söt å ja vad ska man säga...

Hatar människor som måste lägga sig i andras liv. Bra avundsjuk e nog personen iaf.



Säkert bara för att du har din älskling å din son plus att du har så bra kontakt med din familj..



USCH säger vi på dom...



Hoppas allt e bra med er i värmen..



KRAM från oss

2009-06-28 @ 13:23:44
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Madelene

Millan=) kan ju bara säga att jag asgarvar rent av..vilken ålder är du i 12? ..inte en dag äldre..du lägger för fan ner multum med tid p åatt skriva här..är du inte avundsjuk då..? något problem måste du nog ha..men du kan ju gå och snacka bajs med de "andra" (spökena i ditt huvud kanske?)som tycker som du då och lämna Sara ifred..tragiskt liv om du orkar lägga energi på vad andra gör..

2009-06-28 @ 20:13:38
Postat av: Anja

Shit, va är detta igentligen? Någon som inte har ett eget liv att bry sig om lr?! Hoppas allt är bra med er iaf!

2009-06-28 @ 21:58:30
Postat av: emelie

här bråkas det för fullt ser jag. wtf händer?

OCH VEM FAN KALLAR DINA VÄNNER FÖR WHITE TRASH?

ojojoj, skrattar

2009-06-29 @ 20:10:26
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHAHAHA den där "Millan" har ju inte alla hästar hemma i stallet....stackarn hon har det inte lätt, det e ju nästan...men bara nästan...lite synd om henne. Visst vi kan la vara "white trash" hon e bara så jäkla avis för att hon inte har nåra egna vänner....stackarn!! HAHAHAHA!!!! Kan säkert inte få egna barn heller Å DET måste svida hårt när andra får underbara barn och är lyckliga!! :D



Ojoj nu hr jag nog fått dagen dos av skratt...ha det kanon sara å pussa snutte-plutten från mej!!



Kramar

2009-07-05 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0