30 Dagar

Kvar tills bebis är beräknad! =)
Så sjukt fort har det gått!

Det känns som om det var igår vi berättade för mina föräldrar på altanen att dom skulle bli Mormor & Morfar för tredje gången en sommar kväll. =)
Sen är det mindre än 30dagar som vi faktiskt flyttar också! Så Mars månad är rätt stort! =)
Det ska bli skönt att komma ner till Götet igen! =)


Har passat på att klä en dörrsida till bilen idag också, blev skit bra! *tummen upp!*
Så nu kan jag bara vänta på att den sista ska komma hem, så jag kan fixa klart den med! Sen är alla dörrsidor klara för tillfället! Iallafall till Elmia i April.

Nä, nu ska jag sätta igång och packa lite!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0