En ny dag...

Jahopp, då var det Fredag. Och då är det tydlgen helg för många! ;-)
Inte för mig, jag har helg varje dag..=)
Dagen bjuder inte på så himla mkt, ska packa - Och idag ska jag göra det också!
Jag måste göra det. Får hoppas att bebis är en snäll bebis idag mot mig, så jag orkar.

Stackars älsk förresten. =( Han vaknade när jag var uppe på mitt nattliga toalett besök, och sen kunde han inte somna om.
Så han har legat vaken sen halv 5 ungefär...=( Jag är verkligen en dum flickvän som väcker han mitt i natten, för mina nattliga bestyr...=(

Utomhus så vräker lappmöglet ner! Nu får det verkligen räcka, nu får våren komma ist!

Nu väntar ett nytt avsintt med Grey´s & Private Practice.

Btw.. Ni som gillar lite tyngre musik, denna gruppen är FÖR jävla bra! =D Nya favvisar!
Gruppen heter "Dead By April" Låten som spelas just nu heter "Losing you" 5 * av 5 möjliga! =)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0