Fredags kvällen

Har jag tillbringat i soffan, hela kvällen! Och mesta delen av dagen också för den delen.
Riktigt skönt, fast ändå lite tråkigt.

Känner mig lite spookie i kroppen just nu, svettas ibland, för att sedan frysa? Ingen feber eller så. Och sen en hemsk halsbränna som inte vill ge med sig alls, inte ens samarin hjälper. =(
Och en hel del förvärkar. Men det hör ju till.

Om bebis får för sig att komma lite tidigare, så får h*n gärna komma typ imorgon isf eller i början av veckan.

Fast det bestämmer ju sig h*n helt själv för. =)

Nu hör jag att älsk kör in på parkeringen, så nu ska jag ställa ifrån mig datorn!

Nu blir det en massa mys istället! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

njew... kärlek :O)

2009-03-22 @ 16:47:05
URL: http://www.nogg.se/krollsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0