Lång dag

Blev det igår i garaget.
Kom inte hem förrens 10 i 1 i natt. Så jag var rätt trött och helt slut i kroppen!
Samma sak idag, är helt färdig i kroppen, och vaknade inte förrens älsk satte nyckeln i dörren kvart i 12.. =)

Eftersom jag sover så dåligt på nätterna, så somnar jag om rätt tungt och hårt efter att älsk åkt till jobbet. Och det gjorde jag x10 idag tydligen..=D

Men det var verkligen välbehövligt!

Idag ska jag fixa lite här hemma, så gott jag orkar. Och förhoppningsvis så orkar jag följa med älsk sen och fixa med bilen lite ikväll igen. Om min kära kropp tillåter mig dvs!

Men nu ska jag mumsa i mig en macka, och dricka en kopp kaffe! Sen blir det diska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0