Men ärligt?

Snö? Nu? IGEN?!

Det är inte trevligt! Överhuvudtaget!

Nu vill vi ha plus grader, solsken och fågelkvitter!
Inte minusgrader, snö, slask och grå himmel!

Älsk tyckte att jag kunde stanna hemma och ta det lugnt idag eftersom jag var så duktig igår, och fick väldigt mkt gjort. =)
Fast jag ska nog hjälpa honom imorgon igen, varannan dag orkar jag nog - men inte varje dag.



Idag har jag inte gjort så mkt, har börjat städa ur kylskåpet,plockat isär & diskat glas hyllorna. Kan vara skönt om det är gjort så är det bara att torka ur kylskåpet sen på lördag.

Frysen tänkte jag tömma idag eller imorgon, och sen frosta&stänga av.

På onsdag så ska jag fixa lite på balkongen och göra klart där med! =)

Torsdag kommer bes mannen och bes lägenheten, + att jag ska tvätta ALLT som finns här. Och kanske packa det lilla som behövs packas.

Fredagen - Då ska jag städa,städa och städa líte mer! Ska försöka göra så mkt som möjligt så jag och mamma slipper göra mkt på lördag. Då grabbarna grus bär ner allt till lastbilen.


Nu ska jag kolla klart på Grey´s. Sen blir det till att fortsätta här hemma!

Vad har ni gjort idag?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0