Packat

Nu har jag packat lite mer, börjar verkligen kännas tomt här hemma om man säger så.

Sen har jag fixat klart förlossnings/bb väskan också. Ska bara lägga ner det sista i den, men det gör vi samma dag som vi åker in när det blir dags.
Har skrvit en lapp, som jag kommer lägga i eller sätta fast på väskan, så man vet vad som saknas.

Snart ska jag laga lite mat till mig och bebis, det börjar faktiskt kurra nu igen.
Har ju iofs bara ätit frukost än så länge. Så det blir till att steka lite pyttipanna! 

Till ikväll ska jag göra sjömansgryta, för det har älsk tjatat om bra länge nu! =P Så hans ord, är min lag.. ;-) 


-Bild lånad från tv4.se-
 
Så nu ska jag laga lite käk, sen blir det väl att vila en stund tror jag. Känns som om en långtradare kört över mig...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0