Dagen so far...

Vad jag hatar när dagen inte alls blir som man kanske har tänkt sig.
Hade tänkt att fixa och dona lite i garderoben med alla kläder, Fredriks garderob med alla jobb kläder och sånt.
Men jag har verkligen inte orkat! Mår lite skumt idag...=/
Kallsvettas, får kraftiga sammandragningar som gör ont så in i hela helvete!
Men,men.

Läkar besöket gick kanon bra! Tog ett blodprov för att kolla om njurfunktionen var bra, och det var den. Smärtan som jag har i ryggen försvinner sen när njuren har gått ner till normal storlek. Är verkligen jätte nöjd med läkaren som jag har haft under hela tiden här i Kga.
Så hon tyckte att jag skulle lova att skicka kort på bebben om det är så att vi inte får här i Kga.
Och självklart kommer jag att göra det! =D

Annars har jag inte gjort så mkt idag, blev upphämtad av älsk förut så vi kunde handla lite till middan idag.

Så sen ska jag göra hamburgare, egna så klart! =)
Och så har jag köpt Chokladpudding! Smarrigt värre! Så det ska vi smaska på senare ikväll!

Nu ska jag kika vidare på hockeyn..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0