Vårmorgon & Grey´s

God morgon alla där ute!

Freeeeedag idag, och bara 8 dagar kvar till flytt nu! Det ska bli så obeskrivligt skönt att få flytta härifrån.
Visst jag trivs, men inte så mycket att jag känner mig som "hemma".
Så nu ska vi ge Götet en chans.

Natten har väl varit okej, har inte varit uppe och gått iaf. Utan fick gladeligen ligga kvar i sängen då vi hade 2 nattliga gäster här som slagga på soffan. Men har fått sova med fönstret uppe för att inte svettas ihjäl, men det var ganska mysigt att vakna av fåglarnas kvitter utanför fönstret. Våren är här känns det som. =)

Idag är det inte heller så mkt på agendan. Ska traska över till apoteket och hämta mitt recept, och köpa alvedon.
Men först och främst ska jag kolla på nya Grey´s & Private Practie. =)

Det är nog det bästa med Fredags morgon! =D


Nu ska jag äta frulle! Kurrar gött i kistan.

/S

Kommentarer
Postat av: emelie

åh va roooooligt ;D

2009-03-20 @ 20:27:12
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vart ska ni flytta då??

2009-03-21 @ 21:10:16
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0